هی ازشون کم شده!!!!به نظر من خیلی حیف شد که لوهان رفت!!!ب
هی ازشون کم شده!!!!به نظر من خیلی حیف شد که لوهان رفت!!!به نظر پسر خوبی میومد!!!کلا نباید چینی هاشون رو بیرون میکردن!!!!!!
#exo
#exo
- ۶۷۱
- ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط