{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا بدون من هم خداست

خدا بدون من هم خداست
ولی من بدوندخدا هیچی نیستم...
دیدگاه ها (۱)

تکه ،یدونس،لنگش پیدا نمیشه انقده مهربون

زندگی با گره هاش آدمو میسازه...#امیرعباس_گلابگاهی توی یه شعر...

تمام غصه های دنیا را فقط بایک جمله میتوان تحمل کرد...

مخاطب خاص فقط خدا

خب من برم بمیرم

هیچی نیستم 🙃

من هیچی نیستم بدونِ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط