{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیتر ها بزارید یه چیزی بگم راستش الان واقعا داره گریم میگ

هیتر ها بزارید یه چیزی بگم راستش الان واقعا داره گریم میگیره پن به شخصه وقتی با بی تی اس آشنا شدم داخل تاریکی بودم. ولی اونا نجاتم دادن از فشار های روحی وروانی سنم کمه خیلی کمه اما واقعا چیزایی رو میدونم که واقعا نباید میدونستم دنبا برای من قبل آشنایی با بی تی اس جهنم بود اما الان شده یک دنیا با ۷ فرشته ی الاهی اما ارزش داره؟ که میاین به اینا فحش میدین؟ سولی بخاطر آدم هایی مثل شما مرد. میدونید باهر فحش شما به اونا چقدر قلبمون درد میگیره؟ ما رو ول کن ولی مانعی خوایم بازم آدمایی مثل سولی و مونبین رو از دست بدیم لطفا باهات دادن بهشون کاره نکنید که سرنوشتشون مثل سولی و مونبین بشه میدونم الان این نوشته کلی هیت وفحش میگیره اما من حرف دل آرمی ها وکیپاپر هارو زدم!
دیدگاه ها (۰)

اینم حال و هوای برفی خونه ی مامان بزرگمه😁

موقعیت من الانچون الان باید مدرسه باشم که نسستم

اینجا یه دنیای دیگس که ما بهش راه نداریم

واقعا داره گریم میگیره🥺

امروز خیلی عصبی از سرکار اومد و بدون اینکه بغلم کنه سریع رفت...

خب بچها میخوام خودمو معرفی کنم . اول از بایسم توی هر گروه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط