هرکسی سرگذشتی دارد...!!!
هرکسی سرگذشتی دارد...!!!
هرگاه به جای او زندگـــی کردی
آنگاه می توانی
درباره اش قضاوت کنی..!!!
هرگاه به جای او زندگـــی کردی
آنگاه می توانی
درباره اش قضاوت کنی..!!!
- ۱.۳k
- ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط