{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما پرسپولیسیا نمک نشناس نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود❤❤❤❤

ما پرسپولیسیا نمک نشناس نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود❤❤❤❤❤❤
دیدگاه ها (۱)

خسته نباشید به همه بازیکنانمون❤❤❤❤❤❤

تو فینال باختن خیلی بهتر از تماشاگر بودنه‏تو سمبل تمامِ زمين...

اقای گل فینال اسیا❤❤❤❤❤❤

دست تک تکتونو میبوسم مرسی باغیرتا❤❤❤❤❤❤

ذات آدمای نمک نشناسروانشناسی رشد مغز

اگه موافقی کلمه { نمک نشناس } رو کامنت کن.

هعیییییییی چارلی نمک نشناس#هزبین_هتل #چارلی #لوسیفر #hazbin...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط