{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چشم به هم بزنی، رفیقا دشمنن !

چشم به هم بزنی، رفیقا دشمنن !
دیدگاه ها (۰)

پشتِ سرِ کسی که بخواد بره فقط بشاشین، آب بریزین برمیگرده :)‌

دشمنِ رو در رو ‏شرف داره به رفیقِ دو رو !

از این رفیقا لطفا

با رفیقا هرروز قمار):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط