{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با صدای بی‌صدا

با صدای بی‌صدا
مثل یه کوه بلند
یه مرد بود یه مرد...!
دیدگاه ها (۱)

اهای کیسه کش اینجا فینال آسیاست نه چهارجانبه امجدیهاینو ما ن...

انتقام😹 😹

بشار جان مرسی پسر

بارانا و‌طاها❤ 😻

و اما آهنگی احساسی بنام باران با صدای اسطوره صدا. ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط