{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شده دلتنگ بشوی ؟

شده دلتنگ بشوی ؟
چاره این نیابی جز اشک !
من ب این چاره بیچاره
دچارم هرشب:)🥲🖤

🫰🫰
دیدگاه ها (۰)

💙❤️ویسکال بارسا ❤️💙

تولد شوهرم نزدیکهههه🥳🥳❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ولی رفاقت های فوتبالی🫠❤️

حق تا ابد 😂❤️❤️

.شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟من به این چاره ی بیچاره دچا...

شده دلتنگ شوی، چاره نیابی جز اشکمن به این چاره بیچاره،دچارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط