{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جزتو '.....

جزتو '.....

آغوشم به همه ممنوع است تانفس دارم ،....

به داشتن تو امید دارم ........

‌‎‎‌‌‌‎‌‌‌‎‎‌‌‌‎‌‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

✨ گاهی میخواهم♥ ️ چنان خودخواهانه در✨ آغوشت بگیرم ♥ ️ که ج...

به من گفتند زندگی را توصیف کنمن هم " تـو " را توصیف کردم ......

بیا بخواب بازم تو اغوشم🦋

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

هوپی تو امید آرمیا بودی واقعا دوست دارم 😘💋💓💗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط