ساعت صفرعاشقی 00:00
ساعت صفرعاشقی 00:00
لحظه ای با خــــــــــدا
چه خوب است بجای اینکه خدا را در سطح خود پایین بکشیم
روح خود را مــــــــــــتعالی کرده وبه عروج. برسانیم
پروردگارا
من مخـــــــــــــــلوق تو هستم
و تو خالق منی
پس بدان همیشه محـــــــتاج کمــــکهای لحظه ای تو هستم
هرلحظه معجــــــــزات الـــــــهی خود را بمن نشان بده
و درس های زنـــــــــدگی را به شــــــــْادی بمن بــــــــــیاموز
الهی آمین
لحظه ای با خــــــــــدا
چه خوب است بجای اینکه خدا را در سطح خود پایین بکشیم
روح خود را مــــــــــــتعالی کرده وبه عروج. برسانیم
پروردگارا
من مخـــــــــــــــلوق تو هستم
و تو خالق منی
پس بدان همیشه محـــــــتاج کمــــکهای لحظه ای تو هستم
هرلحظه معجــــــــزات الـــــــهی خود را بمن نشان بده
و درس های زنـــــــــدگی را به شــــــــْادی بمن بــــــــــیاموز
الهی آمین
- ۴۹۳
- ۲۱ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط