{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل شهدا باش ! .. پیام رسان داخلی برکت داره:)

مثل شهدا باش ! .. پیام رسان داخلی برکت داره:)
دیدگاه ها (۰)

ببینیم چند چندیم با خودمون:)؟

ولایتتتتتت خیلی مهمه !

به نیت ظهور .. به نیت انتقام از اسرائیلهمه رو پاک می کنیم:)!...

هی

@mehdi_valipour7

یک چالش رندم تو پینترست

♨️ان شاالله بزودی شاهد شکست آمریکا و نابودی اسرائیل خواهیم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط