{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها قرار فیک بزارم لطفا اصکی نرید اگه برید باید منبع بزن

بچها قرار فیک بزارم لطفا اصکی نرید اگه برید باید منبع بزنید اگه نزنید با 30 اک گزارش میشید🫂☺️


اصکی: با اجازه به شرط منبع ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

سلام سلام☺️اصکی به شرط منبع زدن✅

اصکی به شرط منبع زدن✅

اسم برنامه ای که اسلاید قبلی برای بکگراند گذاشته بودم

بنظرتون کدومش رو بزارم کیوتن مگه نه✨

یه لایک نشه

یه لایک نشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط