{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و اجی حوریه! ✌

من و اجی حوریه! ✌
دیدگاه ها (۱۸)

خخخ والا به خدا! شانسم نداریم! (。_。)

من عاشقشم! ♥

به بعضیا باس گف:تو تفی هستی که من انداختمت رو زمین...حالا هر...

هه!

موضوع مصاحبه: تاثیر جنگ بر آموزش

موضوع مناظره: نقش رسانه های خارجی در ایجاد التهاب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط