{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه نسبتی باهاش داری؟

چه نسبتی باهاش داری؟
باهاش از ته دل میخندم :)

نسبت از این بهتر 😍
دیدگاه ها (۱)

سفربه فضا سفینه نمی خواهدتوبگو دوستت دارمفضا رفتن با من …‌

منطقه ای درپاکستان که درشبانه روزیک ساعت برق دارن

هیچ راهی دور نیست،وقتی جهانمآغوشِ توست..! #ستایش_قاسمی

انتظار قشنگ است وقتی میدانیخدا جاییدلی رابیقرار بیقراری های ...

چه نسبتی باهاش داری ؟!

#به_وقت_عشق+ چه نسبتی باهاش داری؟- ساکن سمت چپه سینمه؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط