{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام میخاستم اگه میشد یه کلیپ درست کنم نه دوربین مخفیا از

سلام میخاستم اگه میشد یه کلیپ درست کنم نه دوربین مخفیا از دوربین مخفی زیاد خوشم نمیاد شبیه بهش بعد یارو میره پیتزا سفارش میده میگه چقدر بدم؟ میگه مثلا سی تومن بعد کارت میکشه سی و پنج تومن کم میکنه بعد میگه چرا پنج ت بیشتر کم کردید مغازه دار میگه پنج تومن صدقه کم کردم برای بچه های یتیم بعد دلم میخاد واکنش یارو رو ببینم که چکار میکنه و چی میگه بعد از دو دقیقه که مبهوت وایساده میخاد دعوا کنه یه دختر بچه فقیر که خعلی خوشکله و لباس کهنه و پاره پوره داره رو میارم تو بازی که مغازه دار میگه برای اینه بعد واکنش یارو که پیتزا خریده جالبتر میشه نعع غلاااااام؟!!!!
دیدگاه ها (۱)

https://aparat.com/v/7OR1D

Ali mirshahi

https://aparat.com/v/RH0IG

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط