دوست داشتم
دوست داشتم
معلمِ املایِ تو بودم !
و " دوستَت دارم "
را املاء بگویم ...
و هے بپرسم تا ڪجا گفتم ؟
تو بگویے " دوستَت دارم "
معلمِ املایِ تو بودم !
و " دوستَت دارم "
را املاء بگویم ...
و هے بپرسم تا ڪجا گفتم ؟
تو بگویے " دوستَت دارم "
- ۹۵۱
- ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط