{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاد دارم یاد میکردی مرا ، یادش بخیر

یاد دارم یاد میکردی مرا ، یادش بخیر
گاهی از روی محبت گاهی از روی نیاز ..
دیدگاه ها (۲)

چه غصه‌ها که نخوردم، زِ آشناییِ تو...!

حالا که اینجا ایستاده ام دلتنگم؟زیاد بریده ام؟خیلی خسته ام؟ ...

کاش به تو دلبسته شدن این همه اندوه نداشت...!

آدم که دلتنگ می شود زود به زود می میرد ..

یادش بخیر اینجوری نگام میکردی🖤🖤

یادش بخیر یه زمانی اینا رو تو تیک تاک نگاه میکردی

گاهی همینقدر حیوون ها هم نیاز به محبت دارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط