{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام....

سلام....
میخوام اکانتمو بپاکم....
اوسی که میکشم حمایت نداره...‌.
دیگه دلیلی برای موندن ندارم....
خداحافظ....
#شیطان_کش #انیمه #تیک_تاک #خداحافظ
دیدگاه ها (۰)

اولین اوسی #اوسی #آرت #آرتیست #آرت_شیطان_کش #شیطان_کش

سلام آرت جدید دتیز دیگه مثل قبلا حال کپشن نویسی نیست ، انگار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط