{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جا داره از همین تریبون دوباره اعلام کنم؛

جا داره از همین تریبون دوباره اعلام کنم؛
"برانکوووو دورت بگردم"
دیدگاه ها (۱)

‏غار تو را میخواند😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

بمیرم برای دل اون طرفدار کیسه که میخواست با باخت پرسپولیس ،ت...

اگه نود دقیقه نشستی تا اولین باخت پرسپولیس رو ببینی ولی آسفا...

صدای کیسه کشا نمیاد 😂 😂 👂 😂 😂 😂 😂

دورت بگردم لیلی..

دورت بگردم لیلی ..

دورت بگردم زننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط