استی: تصور کن هر ۸ تا ممبر دارن شخصیتهای گنشین رو کاسپلی
استی: تصور کن هر ۸ تا ممبر دارن شخصیتهای گنشین رو کاسپلی میکنن... تو الان دوست داشتی کدوم شخصیت رو کاسپلی کنی؟ 👀
راستی، به ترکیه هم بیاید.
🐺: فکر کنم Wrio میشدم...؟ (البته باید موهامو مشکی کنم.)
فلیکس هم میتونه Neuvi بشه؟
استی: کریس، سونگمین چطوره؟
🐺: سونگمین حالش بهتر شده!
استی: باید چیکار کنم که با چانی ازدواج کنم؟
🐺: باید از جسیکا بپرسم، ههههه
استی: همیشه ۲۵ هر ماه سلفیهامون رو توی تایملاین توییتر نگاه میکنی؟
🐺: من از فنز میرم، ههههههههههههه
(من توییتر ندارم 😔)
🐺: دارم برمیگردم بابل.
بچههام منتظرمن~^^
بای بای~
راستی، به ترکیه هم بیاید.
🐺: فکر کنم Wrio میشدم...؟ (البته باید موهامو مشکی کنم.)
فلیکس هم میتونه Neuvi بشه؟
استی: کریس، سونگمین چطوره؟
🐺: سونگمین حالش بهتر شده!
استی: باید چیکار کنم که با چانی ازدواج کنم؟
🐺: باید از جسیکا بپرسم، ههههه
استی: همیشه ۲۵ هر ماه سلفیهامون رو توی تایملاین توییتر نگاه میکنی؟
🐺: من از فنز میرم، ههههههههههههه
(من توییتر ندارم 😔)
🐺: دارم برمیگردم بابل.
بچههام منتظرمن~^^
بای بای~
- ۱۹۳
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط