{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استی: تصور کن هر ۸ تا ممبر دارن شخصیت‌های گنشین رو کاسپلی

استی: تصور کن هر ۸ تا ممبر دارن شخصیت‌های گنشین رو کاسپلی می‌کنن... تو الان دوست داشتی کدوم شخصیت رو کاسپلی کنی؟ 👀
راستی، به ترکیه هم بیاید.
🐺: فکر کنم Wrio می‌شدم...؟ (البته باید موهامو مشکی کنم.)
فلیکس هم می‌تونه Neuvi بشه؟

استی: کریس، سونگمین چطوره؟
🐺: سونگمین حالش بهتر شده!

استی: باید چیکار کنم که با چانی ازدواج کنم؟
🐺: باید از جسیکا بپرسم، ههههه

استی: همیشه ۲۵ هر ماه سلفی‌هامون رو توی تایم‌لاین توییتر نگاه می‌کنی؟
🐺: من از فنز میرم، ههههههههههههه
(من توییتر ندارم 😔)


🐺: دارم برمی‌گردم بابل.
بچه‌هام منتظرمن~^^
بای بای~
دیدگاه ها (۰)

استی: کریس، تو که با جونگین زندگی می‌کنی، از چه عادت کوچیک ا...

‏🐺[۱۹:۱۵ به وقت کره]برگشتم.زمان شام، باربیکیو بخور

استی: قراره با یه گروه دیگه که ۸ تا ممبر داره کلب داشته باشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط