{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آرزوهامو نگفتم به کسی

آرزوهامو نگفتم به کسی
وقتی هیشکی محرم رازم نیست
دنیا بوتیک بزرگیه که توش
هیچ پیراهنی اندازم نیست
دیدگاه ها (۲)

ye rahe taghalob;)

;))

????

*

دلم دنیا انیمه میخواد

‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط