{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به درک

به درک
دیدگاه ها (۲۸)

اینم از دوست جدیدم که خیلی دوستش دارم فریماخانم گل لطفا دنبا...

دوستتتتت دارمممممم داداش گلم

چقد خوبه یه داداش داشته باشی به اسم امیر داداش امیر عاشقتم

اینم یکی دیگه از عشقولیای منننن

🦋به درک که دوسم نداشت به درک که یه زمونی بیشتراز خودم میخواس...

درک شدنو فقط کسایی بلدن که هیچوقت درک نشدن:)

#به_وقت_دلتنگیکسایی که هیچوقت درک نشدن، درک کردنو خوب بلدن.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط