روزگاری حسرت میخوردیم که چرا صرفا حتی یک دختر ایرانی نتو
روزگاری حسرت میخوردیم که چرا صرفا حتی یک دختر ایرانی نتوانسته سهمیه حضور در المپیک رو کسب کنه! مطبوعات دلیلشو اینگونه بیان کردن که در آن روزگار دختران ایرانی صرفا بخاطر پوشیدن لباسهای برهنهٔ و بدن نما ورزش میکنند!
بله دخترانمان امروز نه تنها در المپیک شرکت میکنند، بلکه مدال هم میگیرن.✌️✌️
در واقع
بله دخترانمان امروز نه تنها در المپیک شرکت میکنند، بلکه مدال هم میگیرن.✌️✌️
در واقع
- ۹۵۳
- ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط