{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکس نمیفهمتت،همه فقط بلدن ناراحتت کنن تهش بگن عع بابا ت

هیچکس نمیفهمتت،همه فقط بلدن ناراحتت کنن تهش بگن عع بابا تو چقد زود رنجی :)
دیدگاه ها (۲)

شما حتی اگه روی آب راه بریدیه عده هستن ایراد میگیرن میگن چون...

فَقط کاغَذ نیس کِ بَد تا کنی مُچاله شهبا هَرکسی بَد تا کُنی ...

تنهایی بغلم کرد گفت مال منی تُ😊 😊 😊

هیچکی جز خودم منو نمیشناسههمچین ادمی هستم من😊 😊 😊

من همشو خدافظ رفیق قشنگم😂کیا حاضرن عوض کنن تو کامانتا بگن

تو سپهر بابا نیستی که ترندت کنن عزیزدلم..

اینم از شدووو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط