❤️ندارمت اما...
❤️ندارمت اما...
دوست داشتنت را عاشقم.
اینکه شب با خیال خامی بخوابم
و صبح با امید مضحکی چشم باز کنم
من به این ناعلاجی خود معتادم
و خیال عاقل شدن هم ندارم.
آه !اگر بدانی درد تو چه لذتی دارد..!
ندارمت افسوس..!
اما دوستت دارم
و من
این دوست داشتن تو را هم
دوست دارم...!❤️
دوست داشتنت را عاشقم.
اینکه شب با خیال خامی بخوابم
و صبح با امید مضحکی چشم باز کنم
من به این ناعلاجی خود معتادم
و خیال عاقل شدن هم ندارم.
آه !اگر بدانی درد تو چه لذتی دارد..!
ندارمت افسوس..!
اما دوستت دارم
و من
این دوست داشتن تو را هم
دوست دارم...!❤️
- ۴۵۲
- ۱۵ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط