{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#خدا

دیدگاه ها (۱)

اگه بود فراموش نمیکنم ...

هیچوقت زخمامو یادم نمیره...

یه خیاله خامه ...

ای کاش....خستم ... از اینکه بفهمم یه گوسفند گرگه !! اه

خدا ...#خدا #علیرضامرادی

فقط خدا✅#خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط