بچه که بودیم، تمام لذت ″نوروز″ همین روزهای آخر اسفند بود،
بچه که بودیم، تمام لذت ″نوروز″ همین روزهای آخر اسفند بود، جیم کردن مدرسه، چهارشنبه سوری و … بعدش دیگه میوفتاد تو سراشیبی پایان تعطیلات و استرس مدرسه، اما الان اینقدر غرق کار میشیم و صبح تا شب بدو بدو که اون لذتهای شیرین رو از خودمون دریغ کردیم. تمام عمر همینطور سَرسَری میگذره.
- ۴۹۸
- ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط