{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما با پول یه سالش تهرانو با ادماش میخرییم 🗿💔

ما با پول یه سالش تهرانو با ادماش میخرییم 🗿💔
دیدگاه ها (۳)

برگشتیم جهنم (اهواز) 🗿💔

کپشنم نمییاد

یه حرومزاده میخواست تهرانو تخلیه کنه، خدا گفت خفه شو

دنیای عجیبیِ ادماش عجیب تر#درس_زندگی #درس #حق #حقیقت #واقعیت...

بهترین نصیحت مخصوص این روزگار و ادماش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط