{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توسعه‌فردی و روان‌شناسی saiedjafari 23729367

دیدگاه ها (۲)

داشتم غصه میخوردم؛مو توش بود؛ دیگه نخوردم....مو تو غصه هاتون...

چه برسه به تو دخت خوب

نه تو مارو نمیشناسی

🌸عــصــر تــابــســتـــان🍹بــــوی عــــطــــر🌸خوش زندڪَی مید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط