{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزن قدش...

بزن قدش...
دیدگاه ها (۲)

یک لطیفه سیاسی فوق العاده زیباﺭﻭﺯﯼ ﯾﮏ ﺳﯿﺎﺳﺘﻤﺪﺍﺭ ﻣﻌﺮﻭﻑ، ﺩﺭﺳﺖ ...

دین کجا گفته که چون کبک ببر سر در برف؟دین کجا گفته فقط مغلطه...

...

اق حسن....نیم کیلو باشولی مرد باش...

کدوم قدش بزرگتر ؟

حس میکنم باید جای مایکی و ایزانا عوض شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط