{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه این چهارگزینه نباشه زندگی کردن بی فایدس.

دیگه این چهارگزینه نباشه زندگی کردن بی فایدس.
دیدگاه ها (۱)

بله هه بدونید آقایون حواستون باشه.

منم همین جورم

بله اگه عشقت واقعی باشه این کارومیکنی تاآخرش هستی.

نمیخوام زغال قلیونت باشم تا برات بسوزم.. نمیخوام توتون قلیون...

حرف زدن دیگه بی فایدس:) ☆

راستش دردا خوب نمیشن،حتی کمرنگ هم نمیشن،ماهم فراموش نمیکنیم،...

من با تو زندگی کردن و تو این زندگی میخام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط