{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط دعا.....

فقط دعا.....
دیدگاه ها (۱)

همه کس منی....

همین میشه دیگ....

منم خره....

اون روز رو دوس دارم.....

مومنین زیاد دعا کنید...به هرکی دعا داده شد، اجابت داده شد......

گرفتن دعا اخرش این هست دنبالش دعا نرید خانمها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط