یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگ
یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او … ما بقــی را هم نقــدا” بــا خود بــه گور می بـــرم ما بقــی همــان ” آرزوی بــا تــو بودن ” است نتــرس جانکم ! حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم …
- ۹۲۸
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط