{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگ

یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او … ما بقــی را هم نقــدا” بــا خود بــه گور می بـــرم ما بقــی همــان ” آرزوی بــا تــو بودن ” است نتــرس جانکم ! حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم …
دیدگاه ها (۲)

..

..↰❂✘ خدایا ☆ ★ - ✘ببخش اگه دنیاتو میفروشم به یه نگاه عشقمــ...

like

LiKE

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط