{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

!!؟

!!؟
شب جمعه ی همگی پشمک
خههه
دیدگاه ها (۱۹)

همینجا همینجاااااااااااع

من که اصنعمراااااااااااااااا اگه عصبی باشمعومرااااااان

خخ

اوووفاوفیاوووفی اوفی

صل الله علیک یا طیدی و مولای یا اباعبدالله

صل الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله

استوری آخر شب ،شب همگی بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط