{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا این به کنار

حالا این به کنار
وقتی یادت میاد و نمیدونی کجا انداختیش بد دردیه!
دیدگاه ها (۴)

: (

بی نتی بد دردیه💔وای فای عزیزم چرا این همه سال قدرتو ندونستم😭...

pov: وقتی از امتحان عربی برمیگردی بعد میای خونه و یادت میاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط