{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهربون کع باشی خسته کننده میشی(:!!

مهربون کع باشی خسته کننده میشی(:!!
دیدگاه ها (۱)

عآشِق نَشو عَ یِ پُل خودتو بندآز کَمتَر دَرد دآرع :)

ما خاطره ها را می سازیم و خاطره ها ما را ویران می کنند …

تقصیر خودم بود کآری کردم بخنده...خودم عآشق خندهآش شدم

-میگم خوبم اما... صدآم میلرزع-♡

کار اگر نتیجه مثبت داشته باشه خسته کننده نیست زمانی خسته میش...

خسته کننده نیستن ، خسته ان 🥺🛐

شهید زندگی کنی شهید میشیامام رضایی باشی روسفید میشی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط