بــــانو جـــان...
بــــانو جـــان...
آدمهــــا دو دسته اند....
آنهـــایی که تـــو را ندارند....
وآنهــــایی که غلط می کننـــــد تــــورا داشته باشنــــد....
آدمهــــا دو دسته اند....
آنهـــایی که تـــو را ندارند....
وآنهــــایی که غلط می کننـــــد تــــورا داشته باشنــــد....
- ۳۲۶
- ۰۶ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط