🐺
🐺
[۱۱:۲۹ به وقت کره]
استی کسی رو لازم داری که باهاش حرف بزنی؟
چی شده؟
همهچی خوبه؟؟
میتونی برام تعریف کنی
به حرفات گوش میدم
آره، بعضی وقتا پیش میاد که نتونی بخوابی...
این روزا منم به خیلی چیزا فکر میکنم
و خوابم نمیبره...
هوم هوم... استی، به چی فکر میکنی؟؟
[۱۱:۲۹ به وقت کره]
استی کسی رو لازم داری که باهاش حرف بزنی؟
چی شده؟
همهچی خوبه؟؟
میتونی برام تعریف کنی
به حرفات گوش میدم
آره، بعضی وقتا پیش میاد که نتونی بخوابی...
این روزا منم به خیلی چیزا فکر میکنم
و خوابم نمیبره...
هوم هوم... استی، به چی فکر میکنی؟؟
- ۱۱۴
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط