{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام عشق من...

سلام عشق من...
آخ ببخش یادم رفته
چند وقته شدی عشق غریبه...
عشق غریبه چندتا سوال ازت دارم...
کنارش راحتی؟؟؟؟
شبا بهش میگی شب بخیر خوب بخوابی عزیزم؟؟؟
چند بار تا حالا شده بهش بگی دوستش داری؟؟؟
یادته به من میگفتی بدون تو دیوونه میشم ؟؟؟
آخ که چقد دلم هوای دروغاتو کرده......
دروغات خیلی قشنگ بود با اینکه دروغ بود اما واسم
دنیایی رو ساخت که حتی تصورشم نمیکردی....
دیدگاه ها (۱)

tokyo....

روزمونـــــ مبارکـــــــمهنـــــدساااااے حالــــ و آیندهــــ

منکه راجرو دوسـ دارمـــ

درخواستی: مینسونگ و ا.ت (تری.سام)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط