سلام عشق من...
سلام عشق من...
آخ ببخش یادم رفته
چند وقته شدی عشق غریبه...
عشق غریبه چندتا سوال ازت دارم...
کنارش راحتی؟؟؟؟
شبا بهش میگی شب بخیر خوب بخوابی عزیزم؟؟؟
چند بار تا حالا شده بهش بگی دوستش داری؟؟؟
یادته به من میگفتی بدون تو دیوونه میشم ؟؟؟
آخ که چقد دلم هوای دروغاتو کرده......
دروغات خیلی قشنگ بود با اینکه دروغ بود اما واسم
دنیایی رو ساخت که حتی تصورشم نمیکردی....
آخ ببخش یادم رفته
چند وقته شدی عشق غریبه...
عشق غریبه چندتا سوال ازت دارم...
کنارش راحتی؟؟؟؟
شبا بهش میگی شب بخیر خوب بخوابی عزیزم؟؟؟
چند بار تا حالا شده بهش بگی دوستش داری؟؟؟
یادته به من میگفتی بدون تو دیوونه میشم ؟؟؟
آخ که چقد دلم هوای دروغاتو کرده......
دروغات خیلی قشنگ بود با اینکه دروغ بود اما واسم
دنیایی رو ساخت که حتی تصورشم نمیکردی....
- ۱.۸k
- ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط