از ی جایی ب بعد به يه بي حسي دچار میشی ....
از ی جایی ب بعد به يه بي حسي دچار میشی ....
كه به هيچ چيز و هيچكس هيچ حسي نداری...
فقط ميدونی جای ی چیزی تو وجودت خالیه... :)
كه به هيچ چيز و هيچكس هيچ حسي نداری...
فقط ميدونی جای ی چیزی تو وجودت خالیه... :)
- ۲.۷k
- ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط