از مدیریت محترم ویسگون درخواست دارم
از مدیریت محترم ویسگون درخواست دارم
تو رو خدا بیخیال بشین
یه اشتباهی شده
به خدا دیگه تکرار نمیشه
دوستان ما رو برگردونین
باور کنید بدون این افراد اینجا صفا نداره
نمیشه اینها رو برگردونین جاش منو مسدود کنید
همه این آتیش ها رو من درست کردم
بی خیال بقیه بشین
تو رو خدا بیخیال بشین
یه اشتباهی شده
به خدا دیگه تکرار نمیشه
دوستان ما رو برگردونین
باور کنید بدون این افراد اینجا صفا نداره
نمیشه اینها رو برگردونین جاش منو مسدود کنید
همه این آتیش ها رو من درست کردم
بی خیال بقیه بشین
- ۳.۷k
- ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۵۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط