{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در جست و جو و ریدن یخچال و خونه بودم که ازینا پیدا شد با

در جست و جو و ریدن یخچال و خونه بودم که ازینا پیدا شد با چند تا شکلات شیری
الان اینم خوردم...
حالا بریم ادامه جست و جو... دو سه بیسکویت ام مونده بود نوش جان کردم...
دیدگاه ها (۱۵)

هارلی و کرولاوای یادش بخیرررهارلی رو عین سگ دنبال میکردم ال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط