{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهتر است عاشق باشیم و‌ از دست بدهیم تا این که از ترس از د

بهتر است عاشق باشیم و‌ از دست بدهیم تا این که از ترس از دست دادن هیچ وقت عاشق نشویم
دیدگاه ها (۳)

محبوب همه باش،معشوق یکی...مهرت را به همه هدیه کن،عشقت را به ...

مواظب باشیم که از سپاه امام حسین ع جدا نشویم

چه بهتر ابر قهرمان زندگی خودمون باشیم

اسیر حالات و گریه نشویم... این ،همه حقیقت نیست! #یا_امام_رضا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط