{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزهآستـ منو فرآموشے

روزهآستـ منو فرآموشے
سر تـو جنگـ دآریمـ
دیدگاه ها (۲)

لحظھ هآیـے هسـت....ڪھ حسـ میڪنے....ڪمـ دوسـِت دآرھ...ڪمـ حـر...

گآهے تنهآ موندنـ ـبھ ــونھ آدمـ موندنه

از "تو" بھ "شمآ"تبدیلـ شدنـ..چھ جھ ـنمے

-بآهآش چہ نسبتے دارے؟!+دردآشو بہ جون میخرمـ:)

و ما خدا را داریمـ.....در آن چه گذشت آنچه هستو آنچه خواهد شد...

منو رفیقم وقتی حوصلمون سر میره:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط