{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*-به موسی که طاقتم به صفر رسیدههه*

*-به موسی که طاقتم به صفر رسیدههه*
دیدگاه ها (۳)

*-وای گسستم از خنده..*کوک، بانی ای بیش نیست!

بخدا خیلی شیرینن...قند و عسلن* 😭

*-کاملا کاپلانه* 🌚🤞بخدا که همه چی مشخصه

*-هه هه اینم از مستر جئون جونگکوک..دوتایی قصد کشت مارو کرده ...

ای به داد من رسیدههه#آبان #لاله_مرزبان #شهاب_حسینی

من طاقتم کمه:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط