{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به امید خدا داریم از فروردین یک راست میریم تو دی و بهمن😐

به امید خدا داریم از فروردین یک راست میریم تو دی و بهمن😐
از خروس بیشتر از این نمیشه انتظار داشت😄
دیدگاه ها (۳)

من خدایی مو بلدم تو بنده باش 🙏🤲بعد ما انتظار داریم که خودمون...

به امید روزی که دماغم بخوره به دماغتمتن عاشقانه بیشتر از این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط