{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آرامش همان جاییست که گذشت زمان را حس نکنی

آرامش همان جاییست که گذشت زمان را حس نکنی
دیدگاه ها (۱)

او رفت و انتظارش باقیستپشت قدمش عبور اشکم جاریستای کاش بداند...

-صبح ها-دلواپسی هایم را-در عطر تنت گم می کنم-و با صبح بخیر-چ...

شیطان کش

حس خوب ارامش

امیدوارم این حس تجربه نکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط