{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اومدم

من اومدم



^~^بسم الله
روز از نو روزی ازنو
دیدگاه ها (۶)

مسافرت دونفرهعجیییییییییییب حال میدهدوووواو جایتان خالیm&m

جایتان بسیار خالیبرای همه دعا کردیمخخخ اونارو سلفی ^~^

دوستان ی چند روز نیستمعازم مشهد الرضایاعلیدوستتون.دارم مهسا

کسی که برخداتوکل کندخدا برایش کافی است"مهسا"

بسم الله الرحمن الرحیمیک روز دیگـریک برڪت دیگروفرصت دیگربراے...

خبببب

بسم الله الرحمن الرحیم از ما جان‌هایی ماندکه امید داشتیم روز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط