{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خببب میخام لا جون و دل کامنتا رو بخونممم🥲🫀

خببب میخام لا جون و دل کامنتا رو بخونممم🥲🫀
دیدگاه ها (۲۸)

(:

عژب🧑‍🦯🕳️

راحتم بی تو🙃💔y

عممم ممنونم ک هر کصشعری میزارم هم لایک میکنی هم کامنت میزاری...

آهنگشو میخام کسی داره کامنتا اسمشو بگه💔#carl#walking_dead

بچه ها میخام یه فیک بنویسم نظر بدید تو کامنتا 💜

بچه ها میخام پروفایل رو عوض کنم بهم بگید از بایلو داخل سریال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط