{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


و من
هنوز در گیرودارِ نبودنت
دوست داشتنت را از یاد نبرده‌ام...
دیدگاه ها (۱)

سیاهی‌های ره را بر نگاه خویش می‌بستم...

بی‌عشق زیستن راجز نیستی چه نام است ؟!

‌میشود گفت؛تنها طبیعتِ بکرِ زندگی‌ام؛گل های دامنِ چین دارِ ت...

‌‌عطر ِکسی اینجاستکه هرگزاز اینجا نگذشته..

اشتباهه دوست داشتنت

🖤:)برای دوست داشتنت زیادی خستم کردی/؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط